Direktlänk till inlägg 16 april 2011

härlig dag :)

Av Erika - 16 april 2011 15:07

Inte skrivit på någon dag nu, så tyckte det vapå tiden idag. Det blev en rätt lyckad dag/natt igår.

Umgicks med Ola & Tina, först va vi en runda hemma hos dom och snacka lite skit. Efter det gick Jag, Pappa och Tina och handlade och lagade mat

på olika håll. Senare hämtade Ola & Tina mig så drog vi ut till Vaxsjön och skulle se vad för roligt folk de hängde där ute. Vid en av grillplatserna, några meter ifrån
var det fjortis fest som sprang runt och skrek hur fulla det va m.m..  

På sådan fjortisbeteende bara de kan..Det är rätt kul och se hur de spelar "fulla" och bara se vad för skit de dricker..en av de drack HB och lekte väldigt tuff, men efteråt..jodå..spydde som en gris..

Rätt åt de, så förbannat korkade att de finns inte. Förhoppningsvis så lär de sig de också att synden den staffar en hårdare än man tror.

 

Då är inget så kul längre! Men..men, vi stod med ett annat och trevligare grillgäng. Senare åkte vi vidare ut till Hörby och hälsade på Malin. en vän till Ola & Tina. Det va trevligt, tror dock aldrig jag sätt en större hund än då. En enrom Amriekansk Pittbull, belv helt paff när jag såg den hunden. Otroligt fin hund, men STOR! Fast rätt häftigt att se sådan stor biff i verkligheten.   
Kom inte hem förens 02.00 i natt och sov fram till 14.00 gjorde jag också. Redigt underbart att få sova länge, med lov och allt. Synd bara vädret är så kasst idag.
Skulle tydligen vara sol och 15 +c ute, men nix inga tecken på det ännu! Blir väl att ta det lugnt till en film idag eller två tror jag.. Får väl la se hur det blir. Har inte mer att skriva nu, ha det fint!                                   


                                           // Vaniljkexet  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards