Alla inlägg under oktober 2011

Av Erika - 17 oktober 2011 19:29

Hej!
Massa plugg och åter plugg..Gå upp tidigt och få känna på svidande vinterkyla på tidig morgon..brr, det är verkligen kallt om dagarna..
Det är höst men känns redan som vintern har kommit..mindre kul!

Så vantar, halsduk och mössa har redan kommit fram.
Fick även sätta på mig leggings under mina mysbyxor, och tur va det för va svinkallt så att tänderna hacka..  
Menmen..
Har varit duktig och skickat iväg en ansökan till Ica Maxi om  praktik vec 47-48. Så hoppas det ser min ansökan positiv och hör av sig till mig imorgon..    
Vill verkligen få chansen att jobba lite på riktigt, och kanske så småning om få ett bra jobb! Vet att mina tankar skenar iväg på höga förhoppningar..Men det är väl ok att hoppas? Aja...vet inte vad jag mer ska skriva idag..mer än att det är mycket fokus i luften..
Praktik, flyttning, och fest nu till helgen..jisses alltså! 

Orkar inte skriva mer..

Ha det bra..

// Vaniljkexet   


Av Erika - 9 oktober 2011 19:17

Ja vad tusan ska man skriva idag? Det va länge sen sist nu.. är verkligen otroligt dåligt på att skriva här..och varje gång gör jag ett löfte om att skärpa mig..men det går ju inget vidare tycker jag.. haha!

Har fullt upp i plugget, för nu gäller det verkligen att ta allt på allvar. Bara detta året kvar..sen blir det ett sabbats år som det är tänkt nu. Mitt mål är att klara av detta sista året och få mina j*vla betyg fullsatta.

Så kämpar verkligen!


Nu är det också bara knappt två veckor till flyttlastet går upp till Motala.. Då flyttar mamma hon upp, så då får man hjälpa till..Sen är det tänkt att jag också ska lämna boet och flytta upp, lämna Skåne nästintill för gott. Woaw! Det känns i hela kroppen, blir nästan deprimerad av att tänka på det. Men ännu är det långt kvar, och det kommer inte gå så fort som alla säger. För jumer man längtar efter något, tar det längre tid. Så är det alltid.


Snart jul och skit med.. gisses..mycket som händer nu! Får hålla humöret uppe bara och göra det bästa utav det..Stressad till hundra och en kropp som sviker en ibland..aja sånt är livet.. det blir kanske lugnare med tiden.. Ska ordna sista Halloweenfesten med i lägenheten..gaaah...shit pommes.. nämen det ska nog gå bra tror jag..hehe  



Puss och kram,
Vaniljkexet  



Älskar min Pierre   




Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards