Alla inlägg den 8 april 2011

Av Erika - 8 april 2011 21:47

Äntligen fredag. varit hemma idag för haft sådan huvudvärk, och förkyldning som blivit värre..åter igen..känns jätte roligt eller inte. Varit med om en liten olycka med, var ute i blåsten för hundarna skulle ut och kissa..men precis när jag försöker stoppa dörren för att smälla igen..så flög dörren emot mig och jag klämde min fot och ben under dörren, så lär väl vara blålila där imorgon..känns som en stukning. Men det är de förhoppningsvis inte..ont så in i h-e-l-v-e-t-e gjorde det dock!  

kunde inte gå på benet först, men nu är det bättre. Det kommer säkert se jätte fint ut imorgon, blålila och fint..
Har inte gjort så mycket mer idag, mer än degat i bäddsoffan och tittat tv..riktigt drygt, men finns inte mycket att göra när man är sjuk..brukar vara dator eller tvn som gäller, eller bara sova..skitkul eller inte.
Vill bara vara frisk igen och att det ska bli lov så man kommer hemmifrån lite. Skulle vara riktigt skönt nu!

För mycket som hänt hemma nu som gjort att man kommit i obalans, plugget..med det mesta helt enkelt. Men det är så livet funkar antar jag?

Det ska inte alltid vara lätt tydligen. Sånt man får leva med. Brukar alltid sluta med bra saker också. Så man ska nog inte bli allt för depp över det. Det kan inte alltid vara lätt, måste vara lite tuffa utmaningen man måste kämpas med.

Men nu ska jag fortsätta titta vidare på Wedding Singer, sen blir det väl till att sova. 
// Vaniljkexet  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards