Alla inlägg den 6 april 2011

Av Erika - 6 april 2011 19:51

Tjosan hoppsan! då har man precis färgat håret mörktbrunt    det blev rätt så bra faktiskt. Men en sak är säkert, mitt hår vill inte vara med längre..det behöver vila från färgning ett bra tag fram, för det börjar nästan kännas väldigt torrt och inte alls bra..
Så blir att använda riktigt mycket balsam och kanske köpa något bra för håret, oljeinpackning exempelvis. För vill verkligen inte tappa allt eller behöva klippa det!

Då blir jag f-n ledsen i ögat..det vill jag lova..  Till något helt annat.. slutade tidigt idag, samma sak gäller imorgon och även på fredag..riktigt jädra gött! Snart lov också, bara en vecka till i skolan sen så är det påsklov och jag åker till Rickard.. UNDERBART! Längtar riktigt mycket nu.. Jag vill att det ska gå fortare. Ska fortsätta att kolla på Argare Snickare.. Vi hörs, ha det fint!

Puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards