Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Jullov :D

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov..

gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... 
Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming

men det har jag svårt att tro pga att man varit utan det i ca 5 år...

Kanske kommer det tillbaka när man själv har barn och ser deras lycka i ögon

och leende..
Så med andra ord, det dröjer nog ett tag till innan jullyckan kommer tillbaka.. 
Men det blir nog väldigt mysigt i år ändå, kan man ju hoppas iaf..

Lär väl svallra lite senare hur det blev och vad man fick i julklapp, hehe...

Sen som det ser ut nu lär jag och pierre fira Nyår nere i skåne..
Vet inte ännu hur det blir med det menmen...det lär väl märkas...
vet inte vad jag ska skriva mer idag..mer än att jag glömt bort mina båda föräldras födelsedagar..PINSAMT!! får faktiskt skämmas lite.. men bara lite 

Nu pallar jag inte skriva mer.. ska inta mina lurar med julmusik.. 
// Vaniljkexet    





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Av Erika - 10 december 2011 15:13

Svag och ynlig som gör mina misstag om och om igen.när ska detta psykiska betende ta slut! Jag lär mig visst aldrig..så jävla dumt utav mig att bara låta de gå så långt..jag sa ifrån, stod emot...att jag inte ville något mer.. men inget kunde jag...

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards