Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

skolan på g igen..blää

Av Erika - 19 augusti 2011 19:26

Ja då va skolan igång igen, känns kul och bra på ett sätt. Men ändå lite småtråk.

För nu när man längtar efter att få flytta osv, så kommer väl allt gå så sakta mot slutet som vanligt. Sen saknar jag min Pierre något fruktansvärt. Sitter tex nu och lyssnar på "Love songs" och tycker allmänt synd om mig själv.
Haha, men det anser jag att många gör i smyg..så tycker inte jag är direkt ornormal. älskar att lyssna på lite depprimerande kärlekslåtar, så man saknar sin partner ännu mer..lite ironiskt faktiskt när man tänker efter..Aja never mind.
Som det ser ut nu, har jag och mamma stor chans att få lägenheten som vi va intresserade av i Motala, och jag hoppas verkligen att vi kan få flytta in i den.

Å jag hoppas verkligen att mamma kanske får jobb på Maxi eller något så blir allting ännu bättre! Kan alltid hoppas att det löser sig och blir som man önskat. Så håller verkligen tummarna för det. Sen brukar jag ha små otur när jag vill något, men för mammas skulle hoppas jag det verkligen. För hon vill flytta upp till sin Pelle och jag till min Pierre..

Så bara att hålla tummarna som sagt.

Dessutom är det mitt sista år på skolan, så måste verkligen skärpa mig och försöka göra mitt bästa för att sluta med bra betyg så jag senare kan söka mig vidare. Efter det flyttar jag väl upp till Motala och startar ett nytt liv tillsammans med Pierre, som det ser ut nu. Sen kan mycket hända på vägen förvisso, för det är ett år dit.

Men..men det återstår att se..
Ja, vad men har jag att skriva om?

Inte mycket vad jag kommer på mer än att det blir

en lugn och stillsam fredag..och massa prat med

älskling   

 

//Vaniljkexet  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards