Alla inlägg under november 2011

Av Erika - 17 november 2011 12:38

Nu va det bra länge sen jag skrev.
Så får bli ett kort inlägg innan jag börjar min lektion..

Någon praktik på ICA-MAXI blev det då inte.
Utan det blev Willys i Motala!

Inte för att jag tycker det har någon så stor roll..menmen..
Flyttning gick också bra, eller ja lite problem döck såklart upp men det va
inte hela världen. Det gick tillslut och det mesta
saker är på plats uppe i mammas

lägenhet.
Dessutom var det en otroligt fin lägenhet! Blev nästan lite avundsjuk

att mamma för första gången fick en så fin lägenhet..
Fast jag har ju ett rum där tillsammans

med älskling så det är ju lite utav min med..
Festen blev mindre lyckad, slutade dricka
rätt tidigt för orka inte festa något mer

va inte på humör och sen var det allt för mycket en fjortisfest..
absolut inte min grej!

Så att så var det med det..
packning och lite plugg ikväll som gäller,
för imorgon runt

17.31 beger jag mig till Motala och lär bli
där i ca 3 veckor och praktisera.
Ska bli kul faktiskt, får hoppas

det blir det också. Annars hade det ju varit lite tragiskt.
Men börjar min lektion nu så måste kila.

Ha det fint, take care!! 
Älskar min Pierre  // vaniljkexet

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards