Alla inlägg den 28 april 2011

Av Erika - 28 april 2011 22:30

 

I morgon bär det av till Motala tillsammans med
Mamma, Syrran & Hundarna.
Vi ska hälsa på Pelle ("mammas nya kille".)
och bo hos honom över helgen.
Vi ska även träffa Lotta, Anders & Mirran
 De pratar verkligen östgötska,
och det låter hemskt..men smått roligt ändå faktiskt.
Så jag hoppas det kan bli väldigt trevligt.
Ska packa imorgon, orkar inte göra det idag.
Får tid till det imorgon för syrran och jag
ska inte åka härifrån förens vid
 ca fyra eller fem imorgon på förmiddagen.
Måste ringa och fixa en tid hos läkaren också,
så jag får veta att saker och ting står rätt till.
Nu ska jag göra mig i ordning för dejt med sängen,
sen ska jag sova för nu är jag helt slut.
Natti natti..
Puss 
 

Av Erika - 28 april 2011 21:32



  

Nu va det ett tag sen jag skrev lite om vad jag hittat på.
Idag är jag hemma så jag får chansen att skriva och berätta lite.
Har varit hos min Rickard över påsken,
och det var hur underbart och mysigt som helst.
Jag har verkligen fått tillbaka hoppet om
kärleken igen att det kan vara något bra..
Trodde jag skulle ha svårt för att våga lita på kärleken.


Men med Rickard, så känns allt så mycket
annorlunda och underbart.

Saknar honom riktigt mycket kan jag ju säga.
Känns småjobbigt när man inte får vara i närheten
av den man älskar, men så är det alltid
och speciellt ifall man har förhållande på distans.
Gäller bara att hålla sig stark,
tro och ha hopp om att det ska funka
så gör det de ifall det är menat att fungera.
Jag hoppas det är så för mig nu, för jag vill inte leta mer.
Utan jag vill detta är något som kan förbli såhär perfekt.
Vill ha något att dela mitt liv med.


Många säger att jag ännu är ung och inte "lekt" färdigt.
Fast det tycker jag är fel att säga,
för alla kan bli kär i unga förhållande och 
kan faktiskt hålla förevigt om det så är menat.
Självklart kanske det inte är lika vanligt,
eller inte heller att det fungar alltid.
Det är sånt man får ta och sen inte försöka
har för höga förväntningar på allting..
Men lite hopp åtminstone.


Så det återstår att se. Jag är iallafall väldigt lycklig just
nu och att jag fått en bättre syn på kärleken.
Känner mig älskad för engångskull på väldigt länge,
och inte bara utnyttjad och att
allt jag gjorde var fel och inte heller dög tillräckligt.
Något jag verkligen vill ha och letar efter.
Finns inget som är bättre än nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards