Alla inlägg den 7 april 2011

Av Erika - 7 april 2011 19:38

 Jag lär inte skriva så mycket idag..för jag är riktigt trött, har skallevärk och allmänt depp..Hade gärnat sovit bort hela denna dag..För har varit riktigt trött och knappt orkat något. Blir att ta de lugnt resten av kvällen och gå och lägga sig tidigt, blir nog hemma i morgon. Jag orkar seriöst inte ta mig till plugget och vara där i 2 timmar..känns inte lönt, speciellt inte när man känner sig såhär heller.

Funderar på att gå hem till mamma redan ikväll och stanna där resten av helgen. Saknar henne dessutom riktigt mycket. Känns riktigt bra att vi fått tillbaka våran kontakt igen, och kan prata om allt igen. Det fanns en tid då vi inte gjorde det av olika anledningar. Inget fungerande tidigare, men det har äntligen fallit på plats igen och blivit så mycket bättre.

Men nu ska jag ringa mamma, och packa mig ner dit. Puss   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards