Alla inlägg den 5 april 2011

Av Erika - 5 april 2011 18:45

Blää för denna dag..nu är jag riktigt trött, varit nära på att somna några gånger idag i plugget..så det blir tidigt ikväll det vill jag lova..för jag är helt slut..har fått tandvärk också, Jippie! kan det bli bättre....och skitväder har det varit hela dagen med..  

Men rätt skönt att denna dagen snart är slut så man kan däcka i sängen.

Funderar på att koppla av till ett varmt bad och lugn musik först? Hmm..*besluts ångest*... kanske lär däcka badkaret och drukna? Njaa får man väl inte hoppas..hehe. Måste erkänna ensak också, jag rökte min första hela cigg igår.. vet det va riktigt dumt, men blev för mycket att hantera igår så fick lugna ner mig på något sätt..annars hade jag flippat ut..   Idag har jag rökt igen,  3 cigg och ska inte ha mer idag!. Får försöka sluta lite i taget, rakt av funkar visst inte. För jag måste verkligen sluta..mina lungor och kondis pallar inte mer. Så att tappa ner det funkar, än så länge bra. Vad mer finns där att berätta idag? Kommer inte på något speciellt..mer än jag ska tappa upp badvatten och prata med underbara Rickard     Vet inte heller ifall jag lär skriva mer, tror inte jag orkar.. men blir isåfall mer imorgon ifall det blir en bättre dag..

Ha det fint !

-Vaniljkexet  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards