Alla inlägg den 10 april 2011

Av Erika - 10 april 2011 00:03

Det har verkligen varit en helknas dag. Allting har gått i vågor, och jag har inte riktigt ännu förstått vad som hänt idag..Har verkligen varit riktigt förvirrande. Kan inte riktigt förklara heller, mer än att ena stunden va allt depp och drygt. Sen blev allt bättre och jag bara njöt av det underbara vädret och värmen, Alla bekymmer var som bortblåsta, och allt kändes underbart. Men sen vände det igen och inget kändes bra igen, fick tillbaka min dagliga ångest om att man inte är less på allt utan mer bara inte orkar bry sig ett skit om någoting.


Trött och sliten på att ens göra något och att du inte har någon kraft alls i kroppen. Jag vet att det låter riktigt depprimerande, men inte riktigt så jag vill få det till. Utan ibland kan det komma sådana dagar där allting går som en bergodalbana, du/ ni vet säkerligen vad jag pratar om. Idag har det verkligen varit en sådan dag för mig.

Det är för mycket bollar i luften nu som gör en helt offline, förvirrad och har verkligen ingen koll alls vad man ska göra. Men som tur ska man prata med A på måndag, lätta på bekymmer och få råd om hur jag ska göra. För allting brukar falla på plats och bli bra efter jag pratat av mig med någon utstående.

Ska väl snart gå och lägga mig, orkar inte vara uppe mycket mer. Helt slut i kroppen. Gonatt med er   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards