Alla inlägg den 20 april 2011

Av Erika - 20 april 2011 11:49

Vaknade i morse och var helt kallsvettig och livrädd..drömde en hel random dröm..det va länge sen jag drömde så obehagligt..Kommer inte ihåg jätte mycket utav den, men det jag minns.. *rysningar i hela kroppen*. Försöker få tag i min syster. Vill få en chans att umgås lite med henne nu idag, innan jag ska åka upp till Jämtland imorgon  
Men får inte tag i henne...så får väl försöka några gånger till. Hoppas även att pappa tar sig lite tid och umgås med en senare idag och inte bara sitter med sin mobil och smsar eller ringer 24/7...Då lär jag bli en aning grinig...


Menmen, idag ska det tvättats, städa lite, och packa. Jag vet inte ens vad jag ska ha med mig för kläder bara eller vad jag ska ha på mig för kläder imorgon när jag åker! Vet inte heller om jag ska ta med datorn, eller låta den bli hemma?? Beslutsångest...om något!...Så blir väl till att bestämma sig medans man packar, vilka problem man kan ha...det är löjligt..haha  


Är dessutom redan nu nervös inför imorgon.. Ska åka här redan härifrån vid 06.35, sen går tåget från Hässleholm 07.37 till Stockholm! Längtar jätte mycket nu, men det känns i hela kroppen att det verkligen ske på riktigt..

Kommer man ens kunna sova inatt?? tveksamt, kommer väl gå upp hur tidigt som helst bara för att man ska göra flera klädbyte, fixa håret, och sminka sig.. tar ju sin tid, allt för att det ska bli så perfekt som möjligt..urfånigt kanske, menmen.. så vi tjejer beter oss tydligen..ligger i våran natur..antar jag.. Har inte mycket mer att skriva just nu, så lär gör lite annat. Ha det fint så länge!

 - Vaniljkexet  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards