Alla inlägg under januari 2012

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..
Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe.

Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa,
(något jag inte varit på den senaste tiden för den delen.)
Men iallafall, jag försökte ha kul och njuta av kvällen, fast ja det gick ju inte sådär.

Så runt 01.00 åkte jag hem. Somnade rätt kvickt och bara ca 2 timmar efter kom Mia hem och la sig.
Lyckades dessutom ta två bra bilder från gårdagen!..hehe..


Men som sagt, idag...usch nej fy fanken..jag är DÖD idag..

Det får bli en sittandes och liggandes söndag idag..

Ska då inte göra så mycket, för det är jag för trött för.
Jag blev inte ens onykter igår men ändå känns det så..bläää.. Det får slut med festandet, tycker ju inte ens

det är speciellt kul längre..Bara att umgås är kul, men det verkar inte kunna ske i den värld man lever

i nu om det inte innebär sprit inblandat..  Så har bestämt med mig själv att spriten får duga för min

del nu.. Jag orkar inte hålla på som en tonåring längre och supa satan..DET FÅR RÄCKA NU! 

Vad mer ska man skriva nu när man ändå är här inne..hmm..jo! Bara några veckor kvar sen är det lov.
Å då åker man upp till Motala och träffar Mamma, Älskling och vovvarna.*Myyys*.
Det ska bli jävligt skönt faktiskt och komma lite hemmifrån skåne ett tag och göra det

lite fint hemma i huset..(hos Pierre).. Jag ska försöka göra mitt bästa att få det att se ut som

ett hem och att jag ska känna att kan trivas och lugna ner mig några varv.
För sist jag va i huset var i somras, och vi har inte varit där sen mamma flyttade upp till Motala..
och jag mådde aldrig bra ute i huset, det kändes inte mitt..utan bara en ungkarls lya..

Mindre kul.. sen allt jag kunde göra där ute va att leka hemma fru..inte heller roligt..

Så förhoppningsvis kan jag få göra det lite mer mitt och hemtrevligt nu när jag kommer upp.



Ska försöka lägga upp lite bilder på hur det såg ut före och efter, när jag är färdig med det..

hehe   Får hoppas det blir kanonbra och att jag och Pierre inte har i hjälv varandra..
med andra ord, bråka dagligen...För då vet jag inte vad jag gör..MEN ska inte tänka på det

negativa.. utan positiva..vilket är väldigt svårt just idag när huvudet och kropp bara vill

krypa ner i sängen och ligga där resten av dagen..och en mage som gör signaler om att den

mår dåligt och vill att jag kräks..så ja allting känns toppen idag..WOHO love Saunday!
Nu orkar jag inte skriva något mer..Tack och hej!


// Vaniljkexet  















Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker
jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland.
Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande!
Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och få hjälp om saker och ting
Annars lär jag väl få något pms anfall och super känslig.
Nja tror jag vill undvika det..
Sen är jag lite orolig med..mitt förhållande mellan mig och Pierreligger på väldigt tunn isoch det känns inte så speciellt bra. 

Vi har nämligen bråkat en hel del den senaste tiden.
Så får väl se hur saker och ting slutar, självklart så är jag orolig som fan.
Men jag tror på oss så får försöka göra det bästa utan det. Jag vägrar ge upp!
Så enkelt är det..Måste dock sova nu, upp tidigt imorgon! Natti natt


// Vaniljkexet    

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards