Alla inlägg under augusti 2011

Av Erika - 21 augusti 2011 10:27

Jag är i total obalans just nu. Vet knappt vart jag ska bli av..
Trivs ingenstans knappt på tanke som allt är nu.

M, hon mår skit..och är rädd för att gå in i väggen igen..
Hon är i press och stress, varje dag och lever bara ångest.
Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre, vill inte att

hon kommer i samma tillstånd som hon gjorde för några år sen.

Ingen aning om vad jag skulle ta mig till då, och inte blir det bättre..

Sen gör inte saken bättre att hon kommer bli mer ensam nu när syrran hon flyttar till skolan..Så tror hon lär behöva mig vid sin sida, när allting annat

förstör och tär på henne..  

Hon skulle behövt prata med P igen, som alltid

brukar vara bra på att muntra upp.

Men det går inte för sig, för det är mer eller mindre förbjudet nu

när saker och ting förändras..  
men aja..vad gör man när det är som de är?...
Jag ska försöka göra mitt bästa, och sova där mer än vad jag brukar.
Det kanske blir bättre när hon får träffa sin "kille" och om hon skulle få lägenheten vi tittat på i Motala. Hon förtjänar faktiskt det, att vara lycklig förengångs skull.. Sen om det skulle skita sig med allt, ja jag vet inte vad jag göra..Det får det bara inte göra..! Men sen inte nog med allt detta, så finns det kanske inga pengar för mig att komma till skolan imorgon..för det kommer inga pengar förens den 25 som vanligt...Menar kan de bli bättre just nu??? *DAMP*.. Detta gör mig bara ledsen och depprimerad..så vill spy på detta..   

Orkar inte skriva mer..skriver mer en annan dag.

när saker och ting kanske går bättre.

Bye for now..

Av Erika - 19 augusti 2011 19:26

Ja då va skolan igång igen, känns kul och bra på ett sätt. Men ändå lite småtråk.

För nu när man längtar efter att få flytta osv, så kommer väl allt gå så sakta mot slutet som vanligt. Sen saknar jag min Pierre något fruktansvärt. Sitter tex nu och lyssnar på "Love songs" och tycker allmänt synd om mig själv.
Haha, men det anser jag att många gör i smyg..så tycker inte jag är direkt ornormal. älskar att lyssna på lite depprimerande kärlekslåtar, så man saknar sin partner ännu mer..lite ironiskt faktiskt när man tänker efter..Aja never mind.
Som det ser ut nu, har jag och mamma stor chans att få lägenheten som vi va intresserade av i Motala, och jag hoppas verkligen att vi kan få flytta in i den.

Å jag hoppas verkligen att mamma kanske får jobb på Maxi eller något så blir allting ännu bättre! Kan alltid hoppas att det löser sig och blir som man önskat. Så håller verkligen tummarna för det. Sen brukar jag ha små otur när jag vill något, men för mammas skulle hoppas jag det verkligen. För hon vill flytta upp till sin Pelle och jag till min Pierre..

Så bara att hålla tummarna som sagt.

Dessutom är det mitt sista år på skolan, så måste verkligen skärpa mig och försöka göra mitt bästa för att sluta med bra betyg så jag senare kan söka mig vidare. Efter det flyttar jag väl upp till Motala och startar ett nytt liv tillsammans med Pierre, som det ser ut nu. Sen kan mycket hända på vägen förvisso, för det är ett år dit.

Men..men det återstår att se..
Ja, vad men har jag att skriva om?

Inte mycket vad jag kommer på mer än att det blir

en lugn och stillsam fredag..och massa prat med

älskling   

 

//Vaniljkexet  

Av Erika - 16 augusti 2011 20:14

Nej det handlar inte om min Pierre, utan om mitt föredetta ex J..

Har bråkat med honom halva dagen för f*n, ren jävla idiot alltså.

Han försökte i timmar att knäcka mig som vanligt, men han lyckades

ytterst lite, jag va nog rätt stark denna gången och tryckte ner honom

i skiten ännu mer. Det förtjänar han också, så som han har behandlat mig.

Fy f*n säger jag bara, pallar inte med det jävla aset.. Nej slut med det.

Hoppas förevigt, för han förtjänar fan inte att ha det bra..Hade hoppats

på att han blev inlåst i häktet förevigt. Där passar han in bra.
Ååh att jag har låtit mig själv blivit manipluerad utav honom...stör mig så in helvete..

Skulle vilja ge han en fet jävla smäll..eller ett skott i pannan, seriöst!
Lite förbannad? Bara förnamnet....GAARH..*fräser*..
Nej om jag ändå hade min älskling vore här och höll om mig, och försöka lugna ner mig. Det hade inte varit fel..behöver honom mer än allt annat just nu.
Men tyvärr är har jag inte sån tur, tänkte dock jag skulle ringa och prata med honom och låta datorn vila lite. Den blir ju varm för ingeting..

Aja.. skola imorgon..bläää..som TUR börjar jag inte tidigt..

Nej nu ska jag prata med min älskling tror jag, innan någon annan får känna på min vrede... Bye bye..


Av Erika - 14 augusti 2011 18:36

 


Bakfull eller något i den stilen idag..mår inte bra alls..

trött så fruktansvärt..

Så idag blir det en mycket lugn söndag..
Var på supehärlig kräfskiva i går, ute i skogen

vid bosarpssjön. Det va riktigt skoijsigt!

Fick dock rejäl migrän och fick gå och lägga mig
väldigt tidigt, kändes rätt kasst faktiskt.

Aja vad gör man?

Men de första timmarna, va de bästa och

minnes värda..  

Tack för en underbar kväll  



Orkar inte skriva mer idag. Blir kanske

en runda imorgon. Ha det fint så länge.

Puss    saknar min älskling


Av Erika - 9 augusti 2011 12:11

Skäms verkligen för att jag inte skrivit på länge, men har inte haft tid..och sen hade jag inte ens tillgång till dator och internet. Men nu sitter jag här och väl endel att berätta. Varit uppåt i landet (Motala) i en hel månad nästintill, det va rätt härlig ett tag..men sen när man blev förflyttad ut mot landet (Vadstena, en halvtimme utanför Motala) så mådde jag bara superdåligt, har aldrig varit så rastlös i hela mitt liv som då. Jag trivs inte på landet, jag hatar det verkligen!


Kan vara där 2 dagar högst, sen måste jag hem...fast så va inte fallet denna gång, jag fick tillbringa 3 veckor! Kan ju lova att jag varit ett nervrak..

Men vad gör man inte för kärleken. Å ja ni läste rätt, jag har skaffat mig en ny. Det andra säger sig själv att det inte funka. Men detta nya förhållandet, woaw!


Är verkligen glad nu, och kanske har jag hittat den rätta för engångskull? Lär väl märkas med tiden. Jag mår riktigt bra, fick mig en hund i bonus med.

En tös, så himla god hund så det finns inte. Blandras mellan vit schäfer och bordicollie (ursäkta stavningen)..väldigt söt dessutom!

Tänkte jag skulle lägga upp bilder på fina bilder jag tagit i sommar. När vet jag inte, men lär väl märkas. Nu är man hemma i skåne igen, känns kul på ett sätt och tråkigt på annat. Börjar skolan igen den 17 Augusti, Jippe! skitul eller inte..eller lite kul kanske och spännade att se hur detta sista läsåret kan bli.
Aja ska inte vara allt för negativ, för då blir det inte alls bra! Iaf...


Håller ännu mitt förhållande lagom diskret, jag är inte riktigt redo att berätta för hela världen att jag hittat någon ny..å speciellt ifall det kommer ut på facebook så blir det massor av frågor, kanske till och med tjurigheter. Så tar det ännu lite lugnt. Jag vet det låter urdumt och mesigt, men skyddar även min partner.

Sen finns där ett litet problem..som gör allt mycket jobbigare och det är mitt föredetta ex J och inte R.. har börjat höra av sig, och vi har börjat prata igen osv. Men han vill få mig att älska honom igen, och han tror nog att jag är "singel" och vill försöka hitta tillbaka till oss.

Å det vill jag inte, för jag tycker om min P väldigt mycket och vill verkligen inte förlora honom. Menar jag har och kommer alltid ha en historia med J och antagligen alltid ha känslor för honom, men vi har gått igenom så himla mycket att jag skulle inte klara av att vara berädd på sumpa något så bra, till något som jag är orolig för skulle skita sig direkt...hur mycket jag än hade velat för ett år sen att det alltid skulle ha varit jag och J, så är jag rädd för att ens tänka en framtid tillsammans. Han kan vara hur underbar som helst och har ett utseende att dö för, men jag gick vidare med mitt liv och bestämde mig för att inte gå tillbaka oavsätt vad. Så det har jag gjort. Å nu ? ja som vanlig sätter jag mig själv i klistret och ger ett hopp om att det finns ett nytt kapitel..

Får ser hur jag tar mig ut den knipan..Tänker då inte dra upp det idag..

Det va allt för mig denna gång. skriver väl mer senare!

Puss & kram

Vaniljkexet   


Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards