Direktlänk till inlägg 11 april 2011

måndag..igen ;)

Av Erika - 11 april 2011 22:14

Jag orkar ärligt talat inte skriva så mycket om denna dag. Mer än att jag har varit duktig. Tex, jag hade oväntat mycket pengar kvar på mitt konto idag när jag kollade, och det har jag haft i 2 månader. Något jag aldrig tidigare skulle haft kvar så länge utan att ha slösat upp dom på en dag i vanliga fall. Så det känns riktigt bra, stolt över mig själv.
Sen har jag hjälpt pappa och en nära vän till familjen, Magnus att kasta ut skräp ifrån balkongen som skulle till tippen.
  Äntligen är det borta och inte tar massa plats. Tog även en runda med sopborsten och sopade all skit där fanns. Det blev otroligt fint ute på balkongen nu. Kan man till och med ta dit utemöblerna och göra ännu mer trevligt så man kan sitta där ute med en koppkaffe och cigg...  ( Som jag skulle sluta med, men som inte lyckades med....) Dock så röker jag inte lika mycket, ca 4 cigg om dagen. alltid något positivt! eller något.. haha.. Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och fixa mig inför att gå och krypa ner i sängen och prata en stund med min Rickard innan man ska sova. Godnatt med er, hörs mer i morgon!                      Puss & Kram

 
 
Ingen bild

Mange

13 april 2011 18:28

HAHA jag har slutat med både cigg och snus.... kaffet tänker jag fasiken inte sluta med iallafall

Erika

14 april 2011 17:46

va duktig du är då ;) haha nej inget har tvingat dig heller :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards