Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Sliten söndag..

Av Erika - 3 april 2011 15:45

Vaknade av hjärtklappning, drömde visst riktigt obehagligt. Så gick upp, hällde i mig ett glas C-vitamin för att piggna till och käka lite frukost.

Efter det slängde jag ner den sista smutstvätten i tvättkorgen. (tvättdag idag). 
Jag va till och med duktig med att fixa i garderoben, så nu är det snyggt och prydligt igen.  Provade lite kläder också, och precis när jag skulle prova mina badshorts..såg jag att pappa glömt ta med sig min jacka ner till tvättstugan!, och den skulle tvättas först så den hinner torka tills imorgon.. Så jag fick springa ner och lämna den i min grymt heta "pyjmas", ett par gustaf-silkesshort och randiga t-shirt.

*ler*, väldigt porrigt!..tur ingen såg mig, haha.  Resten av denna dagen lär väl bli fixa tvätt, plocka i ordning, planera inför kläder imorgon man ska ha på sig, duscha m.m Hoppas mina kläder från H&M jag beställt kommer imorgon. Ska snart beställa mer kläder inför sommaren, måste ha nytt och snyggt! Tror jag börjar bli lite utav en shoppaholic (stavning?) and i love it! ska dock inte börja handla på kredit, inte en chans...då lär jag väl få skulder som heter duga..


Hmm vad finns där mer jag har och skriva? kommer inte på. Skriver väl mer senare idag. Eller jo vänta, en sak finns där ni kan få veta!

Jag håller på att sluta att röka, det går faktiskt..bra.. igår kunde jag dock inte hålla mig så rökte halv cigg om inte mindre, för mådde riktigt dålig och hostan kom direkt så det sket sig. Annars har jag faktiskt inte rökt något på hela veckan. Men det lär bli en riktig utmaning imorgon i skolan, för där röker de flesta man känner och det är sätt hålla umgänge med alla. Det kommer bli svårt, fast ska försöka motstå..För det är rätt äckligt att röka, och luktar skit gör det med om man ska vara rent av ärlig. Ska iallafall försöka låta bli!


Chaio!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards