Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

så va det med de!

Av Erika - 24 maj 2011 19:40

Det va tänkt att man skulle till skolan idag men så blev det inte.

Migränen slog till åter igen, så blev hemma sängliggandes..skitkul eller inte.

Fick däremot ta mig upp och fixa på mig kläder och gå ner till vårdcentralen och träffa min barnmorska. Satt in min efterlängtade P-stav som jag skulle haft för länge sen, men inte funnits tid, ork eller ens riktigt en bestämd tanke om att fixa det. Men så fick det bli idag. Så man slipper använda otroligt jobbigt gummi..
Får hoppas nu bara att jag inte får problem med staven, så jag får mer bekymmer med lingonveckan än vad jag redan har.

Då lär jag få cpe ryck. Ännu värre skulle det vara ifall jag får akne problem eller går upp i vikt, då lär jag se till att den åker ut lika fort!

Så nu håller jag bara tummarna att allt lär funka som det ska och att lingonveckan försvinner helt, det skulle ha varit ett mirakel. Åtestår och ser vad som lär hända.

Imorgon bär det iallafall av till skolan, vill inte komma mer efter och få ännu mer frånvaro. 

Dagarna går mycket fort dessutom, snart slutar man och tar sommarlov. Skönt det kommer bli. Det som däremot känns rätt tråkigt är att jag inte lär kunna prata med Rickard på en hel vecka, för han åker till Portugal! Så från och med lördag, lär jag inte höra ett ljud från honom. Känns verkligen skit! Menar det räcker med att det är ett tag till innan jag lär träffa honom. Fast får väl försöka bita i hop. Har inte mycket annat jag kan göra åt det. Lär väl vara hos mamma ihelgen så jag får annat att tänka på, det brukar hjälpa. Man får göra det bästa utav allt!

Tror inte jag har så mycket mer att säga. Ska väl snart få prata med min älskling.

Saknar han så himla mycket.

 

// Vaniljkexet  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards