Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Erika - 9 maj 2011 19:04

Nu va det några dagar sen jag skrev. Inte direkt haft någon tid till att sätta mig ner och ta det lugnt att skriva om vad man hittat på osv. Så får väl skriva lite utav det man minns. I fredags va man och klippte efterlängtade sidecut, blev supernöjd! Sen kom sötnosen Mia som planerat, för vi skulle tillbringa vår helg tillsammans för engångsskull och festa lite m.m (åter kommer till det) .
Senare drog vi ner till mamma för där skulle vi fira lillsyrran som fyllt 16år.
Hon börjar verkligen bli stor nu, kan inte fatta att hon börjar bli äldre och slutar skolan nu till sommaren. Det är helt sjukt att allt gått så fort.
Känns ju som det det inte va länge sen jag själv gjorde det. Lite svårt att fatta ännu men så är det. Iallafall, det blev en mysig och rätt så trevligt litet kalas faktiskt. Skönt att allt gick så bra, för va lite orolig att det skulle bli lite drama. Men det klarade sig, tur som det va. Lördagen blev också rätt lyckad, Jag & Mia festade hemma hos awesome Jez.
Bakfyllan blev dock inte så jätte trevlig, för engångskull fick jag inte rejäl huvudvärk, men va otroligt slö och ypertrött i hela huvud och kropp. Så söndagen fick bli säng liggandes, för det mesta..haha, hade lite svårt för det. Mamma hon va snäll och köpte en familjepizza med kyckling, bacon, ost och räkor + stark vitlöksås *mumma* det va fett gött alltså! Det satt riktigt fint kan jag ju säga.

Sen idag, ja så är det måndag...och helt slut efter plugget. Så rätt skönt att få ta de lugnt nu och bara koppla av. Finns väl inte så mycket mer att berätta. Eller jo! En sak..va hos Therese (min frisör) och snaggat mig till 9 mm på ena sidan.. hehe, låter inte så jävligt som det ser ut.

Chiao! allt förtillfället!                         - Vaniljkexet  

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards