Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Erika - 10 maj 2011 20:53

 

  

Vi har pratade om det hur länge som helst igår och Rickard är helt besluten för vad han vill göra. Jag vill, men vet inte om jag vågar ta det steget ännu.

Det är liksom ett stort steg, anser jag. Många kommer väl tycka att det är lite väl tidigt att planera att göra det, lika så att vi är för "unga"...


Det kan jag väl delvis hålla med om..men samtidigt, kärleken har väl ingen lag så länge det inte handlar om sjuka och pskykopat saker? Anser då jag.
Men i detta fallet, är det ju bara något fint och annat sätt att visa att man hör ihop tillsammans och vill vara det förevigt.
Kärleken är ju underbar när den är som bäst, och det Jag & Rickard har verkligen äkta. Jag är kär..om inte förälskad. Så det skulle inte kännas fel att göra det.

Tror bara jag är lite nojig..eller? Jag har ingen aning just nu..Måste iallafall bestämma mig..usch, vilken beslutångest man har nu bara för det...även ifall det känns skrämmande bra! För jag älskar min Rickard, över hela mitt hjärta och jag vill vara med honom. Men jag vet inte riktigt ifall det är för tidigt ännu att säga.. Jaa?..... Forstättning följer!!

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards