Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Erika - 2 maj 2011 15:20

 

Har besämt mig och jag tänker göra det. På fredag har jag beställt tid hos Therese min frisör, och då ska jag göra Sidecut!

Låter galet, men jag tycker det är riktigt snyggt. Så nu ska jag göra det med hehe.   
Får hoppas det blir bra och att man lär passa i det, annars får man väl ha mössa på sig eller något. haha
Nej men jag litar på min frisörska, så det blir säkert riktigt AWESOME. Sen på lördag, kanske det blir fest hos Jez. Kanske ska dra dit tillsammans med Mia. Får ser hur det blir med helgen. Hoppas dock jag slipper att vara hemma och dega. Då lär jag flippa! Så hoppas på det bästa.

Chiao    // Vaniljkexet

Av Erika - 2 maj 2011 11:44

Jag har totalt tappat kontrollen om när det kommer till plugget, är så trött på skiten samtidigt som jag vill sköta den. Jag har verkligen ork att ta mig ut dit. Så idag kom jag inte upp förens vid 10.45, lite så dags att tänka på att dra iväg då. 
Min tanke va att jag skulle börja sköta mig igen och hålla det tempot jag brukar, men nix! det vill sig inte alls..istället sitter man här hemma och bara tänker på hur illa man ligger till och att slutresultatet lär sluta..
Måste seriöst skärpa mig och komma iväg, även ifall jag är riktigt less på det och skoltrött som heter duga.
För jag måste ha de där sista pengarna och bra slut betyg, men det får jag inte om jag håller på såhär. Ska förvisso går där ett år till, men för det vill jag inte behöva gör om allt igen.
Vill inte ens gå kvar på den skolan, men tyvärr måste jag det för att uppnå mina slut betyg. *Usch*.... Vill bara ha lov nu, och inte behöva tänka på någoting annat. Det skulle ha varit riktigt härligt nu. Tyvärr, så är det ett tag till innan det blir en sann dröm..  

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards