Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Erika - 14 juni 2011 22:44

Jag försöker verkligen hitta på något kul och dra ihop ett gäng att

campa med och bara njuta av sommaren.
Men blir det som man hoppats? Nej, så jädra otacksamt så

det finns inte! Istället bangar man ut en vecka innan när man gått och

planerat roliga saker osv..Så otroligt typiskt att det alltid ska hända mig

när man vill planera något kul..så himla tråkigt...och irriterande..

Varför säger man först en sak och sen bara skiter man i det??

Blir så besviken att det finns inte..

Aja inte mycket att göra åt, jag lägger inte mer energi på samma

folk igen att planera något. Ensak som är säkert.

Blir att man kanske åker och badar ute vid Immlen i stället

och har det mys där under dagen, sen hem till mig och grillar.

Får väl se vad det kan bli.

Ska försöka slänga ihop lite fest för älskling med när han fyller 20.

Ge honom en tårta åtminstone. Kan ta hjälp av mamma och fixa lite.

Det som dock är största problemet, är pengar just nu.

Har verkligen ingeting! Inte mina päron i heller, så det känns

ganska bull faktiskt. Men antar det är sådan period förendel.

Hatar det verkligen, att vara fattig som en lus.

Fast jag hoppas det löser sig iallafall, kanske kan låna en hundring av

syrran min och betala senare till henne.

Skulle vara en stor hjälp,  *håller tummarna*..

Vill bara att ska bli hyffsat om inte smått perfekt

när min Rickard kommer ner. Jag vill bara ge honom en

vecka att minnas. Hoppas och tro kan man ju alltid.

Sen får man vänta och se fall det blir så och göra det

bästa utav allting antar jag..

Men nu ska jag väl hoppa in duschen och bädda rent i sängen

sedan sova.

Å imorgon blir det städning som gäller,
eller ja diskning och damsugning.

Natti natti.

Chill out!

// Vaniljkexet  

Av Erika - 14 juni 2011 22:21


   Fin solnednång från klassresan & campingen  

    Tobbe sitter och metar ute på bryggan, fick dock ingen fångst!


   
Efter att ha gått en halv mil. Så kändes det riktigt bra att se denna skylt!
 

   Med denna fina lägereld vi fick ihop, slutade vi dagen med att njuta

av värmen och godsaker :)

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards