Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Erika - 1 juni 2011 22:49

(Klassresa-Breanäs/ Vandring 1 mil-Camping.)


Myggbett, solbränna och värk i hela kroppen efter att ha gått en halv kilometer ute i skog, högt gräs..stekande sol, branta backar och annat kul!

Jag är verkligen helst slut i kroppen kan jag ju säga..och ONT har jag ocskå kan knappt röra mig utan att det känns som benen ska fälla ihop sig som en solstol från ÖB..det dessutom något fruktansvärt på bena, tror inte att jag tål myggorna, för det är stora bett..

Tror jag blivit biten i huvudet också, det kliar som f-a-n där med.

Det är nog det jävligaste med sommaren mygg, knott, getingar, bin, flugor,

festingar m.m allt som har till sorten av kryp borde

utrotas..

Men iallafall.. vandringen va det jävligaste jag varit med om på väldigt längetror aldrig jag mått så dåligt utav att gå som jag gjorde då.

Jag ska va i staden, inte ute i en skog eller på landet.

För jag passar inte in, jag får panik och vill börja skrika eller

gråta så mycket jag avskyr det. Det är  verkligen inte min grej.

Campa ute i naturen kan jag göra, men inte leva en hel vecka och absolut inte gå ut och gå flera kilometer.

Utan om jag ska gå någonstans utomhus är det endast på campingplats

och runt det området, annars går jag inte en meter.

Jag är en stadstös och kommer alltid att vara  

hehe stålt sådan dessutom!

Nej nu blir det väl till att försöka sova lite, och sova

inomhus i en härlig säng.

Så natti natti..take care.

  

Saknar dig min älskling, längtar så

otroligt mycket efter dig..

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards