Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Erika - 6 juni 2011 21:12

Det va länge sen jag hade såhär ont i magen...

känns som om den skulle sprängas när som helst.

Har verkligen riktigt ont..j*vla lingonvecka..jag hoppas

verkligen att p-staven den gör susen så att man slipper det förevigt sen och denna förbannade smärtan varje gång.


Blir till att ligga hemma och vila ut fram till onsdag och skita i plugget. För imorgon är det bara tråkiga lektioner som gäller, (inte intresserad)...sen på onsdag ska tydligen hela skolan åka iväg på klassresa, och då har det fått för sig att man ska gå ut och gå några kilmometer..(i h*lvete helle) kan de bara glömma att jag gör.
Har gått vad jag ska..sen gör jag det inte med denna värk i magen, dessutom inte i sådan kokhet värme..icke...


Så då blir jag hellre hemma och tar det lugnt. Slutar på fredag, äntligen ska bli så jädra skönt och slippa allt skit, och få andas ut och inte ha någon som helst stress. Sen senare mot kvällen efter skolavslutningen, har jag blivit bjuden på studentfirande för Melle.

Något jag ser framemot.

Problemet är bara att jag ännu inte vet vad jag ska ha på mig för kläder den dagen, till skolavslutningen och studenten..lite beslutångest..Menmen får väl se vad som händer.

Orkar inte skriva mer idag, men skriver väl snart igen. Ska lägga upp bilder på campingen med klasspolarna.

Ha det fint! chiiiao

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards