Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Nu va det ett bra tag sen sist!

Av Erika - 9 augusti 2011 12:11

Skäms verkligen för att jag inte skrivit på länge, men har inte haft tid..och sen hade jag inte ens tillgång till dator och internet. Men nu sitter jag här och väl endel att berätta. Varit uppåt i landet (Motala) i en hel månad nästintill, det va rätt härlig ett tag..men sen när man blev förflyttad ut mot landet (Vadstena, en halvtimme utanför Motala) så mådde jag bara superdåligt, har aldrig varit så rastlös i hela mitt liv som då. Jag trivs inte på landet, jag hatar det verkligen!


Kan vara där 2 dagar högst, sen måste jag hem...fast så va inte fallet denna gång, jag fick tillbringa 3 veckor! Kan ju lova att jag varit ett nervrak..

Men vad gör man inte för kärleken. Å ja ni läste rätt, jag har skaffat mig en ny. Det andra säger sig själv att det inte funka. Men detta nya förhållandet, woaw!


Är verkligen glad nu, och kanske har jag hittat den rätta för engångskull? Lär väl märkas med tiden. Jag mår riktigt bra, fick mig en hund i bonus med.

En tös, så himla god hund så det finns inte. Blandras mellan vit schäfer och bordicollie (ursäkta stavningen)..väldigt söt dessutom!

Tänkte jag skulle lägga upp bilder på fina bilder jag tagit i sommar. När vet jag inte, men lär väl märkas. Nu är man hemma i skåne igen, känns kul på ett sätt och tråkigt på annat. Börjar skolan igen den 17 Augusti, Jippe! skitul eller inte..eller lite kul kanske och spännade att se hur detta sista läsåret kan bli.
Aja ska inte vara allt för negativ, för då blir det inte alls bra! Iaf...


Håller ännu mitt förhållande lagom diskret, jag är inte riktigt redo att berätta för hela världen att jag hittat någon ny..å speciellt ifall det kommer ut på facebook så blir det massor av frågor, kanske till och med tjurigheter. Så tar det ännu lite lugnt. Jag vet det låter urdumt och mesigt, men skyddar även min partner.

Sen finns där ett litet problem..som gör allt mycket jobbigare och det är mitt föredetta ex J och inte R.. har börjat höra av sig, och vi har börjat prata igen osv. Men han vill få mig att älska honom igen, och han tror nog att jag är "singel" och vill försöka hitta tillbaka till oss.

Å det vill jag inte, för jag tycker om min P väldigt mycket och vill verkligen inte förlora honom. Menar jag har och kommer alltid ha en historia med J och antagligen alltid ha känslor för honom, men vi har gått igenom så himla mycket att jag skulle inte klara av att vara berädd på sumpa något så bra, till något som jag är orolig för skulle skita sig direkt...hur mycket jag än hade velat för ett år sen att det alltid skulle ha varit jag och J, så är jag rädd för att ens tänka en framtid tillsammans. Han kan vara hur underbar som helst och har ett utseende att dö för, men jag gick vidare med mitt liv och bestämde mig för att inte gå tillbaka oavsätt vad. Så det har jag gjort. Å nu ? ja som vanlig sätter jag mig själv i klistret och ger ett hopp om att det finns ett nytt kapitel..

Får ser hur jag tar mig ut den knipan..Tänker då inte dra upp det idag..

Det va allt för mig denna gång. skriver väl mer senare!

Puss & kram

Vaniljkexet   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 mars 2012 16:36

Mycket har hänt..å det va länge sen jag skrev sist..Har inget roligt denna gång heller att berätta..Jag är mer eller mindre singel nu, YEY...(not).. känns inte alls kul! Även om vi var enade om att det inte funkade å jag bestämde mig föratt det va de...

Av Erika - 29 januari 2012 16:19

Mår inget vidare bra idag...trött och mår bara allmänt dåligt..Jag var på fest igår tillsammans med Mia ute hos i Osbyholm hemma hos Stoffe. Träffa mycket trevligt folk  ..dock va jag inte på något vidare bra humör för att festa, (något jag inte va...

Av Erika - 10 januari 2012 23:02

Ja som sagt det rubriken säger. Varför öppnar jag den och säger saker jag egentligen bara ska knipa om! Blir då trött på mig själv ibland. Tror jag börjar tappa greppet om mig själv. Rätt så irriterande! Tror jag måste åka och träffa Anneli snart och...

Av Erika - 20 december 2011 18:22

Jaha då har man slutat för denna terminen! För nu är det äntligen Jullov.. gött som fasen, ingen mer skola (iaf inte på 2 1/2 vecka)... Får hoppas att julen i Motala blir lyckad och att man kanske får någon julstämming men det har jag svårt att t...

Av Erika - 18 december 2011 13:13

Ta mig härifrån!....vill bara bort..mår bara dåligt utav detta... det gör bara ont i hela min kropp att må såhär..jag trivs inte... ingen ork har jag kvar...och väntan att få är åka bort är tortyr... Vill inte längre gråta mig själv till sömns....

Presentation


Hej, Erika här! Tjej på 19.
En blandning av Sött & Salt.
Denna blogg lär handla om mitt liv med mina dagliga utmaningar, tankar och åsikter!


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan ni lämna en hälsning! :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards